Petua kempiskan perut

February 2, 2007 at 2:42 am (petua kecantikan)

Perahan limau nipis yang dicampur dengan teh tanpa gula dan diminum setiap hari. Sebaik-baiknya biarlah teh yang
diminum itu teh panas suam, kesannya lebih cepat. Amalkan meminum air ini dan insya-Allah perut anda yang buncit
akan menjadi kempis dan kemas semula. Tapi..AWAS…sekiranya buncit ada anak….mintak maaflah…

19 Comments

  1. chahaaam said,

    Berkesan ke????? Saya pernah buat dgn cara ini, tak berkesan pun!!!!!!!

  2. mama said,

    iyer ke berkesan… wakakaka..kelakau la, awk kta AWAS sekiranya buncit ada anak….mintak maaflah…Sy memang nk kempiskan perut nie…

  3. no name said,

    bkn kalw air limau nipis campur kapur makan ker bleh wat perut kempis?? cbe comment ckit.. nak tau gak, yg ane satu effective ni..

  4. dieladayah said,

    betul la petua nie…ramai dah cakap petua ni berkesan.saper yang ckp x berkesan tu orang yang malas nak wat n nak amal…

  5. Vieyah said,

    Oo0o..yker?erm arap2 berkesan lh yer petua 2;-)

  6. hid@... said,

    emmmm….sungguh ke?

  7. mia said,

    betul ke berkesan.tak bawa kesan sampingan ke?

  8. ist3cswamee said,

    betul ke ni…sy minum air limau nipis, dh 2 hari sakit perut…

  9. jni said,

    Jni mmg mau kecik kan perut ni..Jni guna banyak cara..tp yang ni tul2 bkesan kew..

  10. jni said,

    klu tul2 da kesan,jni yang cuba klu dah blk umah nnt..Jni nak slim hehehhhee…caya ler..

  11. fazlyn camelia said,

    berkesan ker??sy biasa wat limau nipis dgn kapur
    perah airnya pastu sapu kt perut..kalau rajin lg pakai
    bengkung..inyallah kesannya cpt..dn gerenti x mudarat..

  12. zaidi said,

    yer ker boleh percaya

  13. noor said,

    betul ker cara ni….tp setahu saya teh ni angin tp xpe sy akan cuba dan beri komen selepas 2minggu mencuba k….t.q

  14. ziela said,

    kita kena r jaga & mengawal pemakanan kita yg seimbang…
    rajin utk bersenam & megeluarkan peluh…
    gooo Luck always

  15. ika sot lawa said,

    eheleh ..pecaya la mengempiskan perut….punya pahit tu ,,,,tambah lg masam…lagi bagus pi senaman,,,,,senang ceta..

  16. nizam's said,

    tiap2 kli lps brsalin ( 3 org tangkai nyawa ), sya amalkan petua ni. alhamdulillah, perut sya x lah truk sgt buncit coz sya pun suka minum ais. Tp gatal2 lah kulit perut especially bla pkai dgn bengkung.

  17. una said,

    pahi pun pahilah…sye cbe dlu bru bgi komen ae…

  18. ariza said,

    btw, minumny sblm mkn ato sesudah mkn?
    ramuan itu khasiatnya berapa hari efektif?

  19. Anonymous said,

    teh ade alkohol ker xde??!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: